آموزش کامپیوتر

آموزش های کامپیوتر و موبایل

آموزش کامپیوتر

آموزش های کامپیوتر و موبایل

  • ۰
  • ۰

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش ارسال گیف در استوری اینستاگرام

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

در مقاله امروز قصد داریم با ارسال گیف در اینستاگرام آشنا شویم بی شک اگر شما هم یکبار گیف های جالبی در اینستاگرام بگذارید از این پس از طرفداران آن خواهید شد. 

استفاده از گیف در اینستاگرام

یکی از قابلیت های جذاب اینستاگرام استفاده از گیف می باشد که البته ارسال گیف در تلگرام برای ما  آشنا تر است . فایل های گیف یاGIF   تصاویر متحرک و بی صدایی هستند به دلیل حجم پایینی که دارند برای ارسال ویدئوهای کوتاه بسیار مناسب هستند بی شک اگر شما هم با طرز کار با گیف آشنا شوید حتما از ارسال آن لذت می برید .امروزه استفاده از گیف ها بسیار متداوله و کاربران علاقمند هستن از این فرمت استفاده کنن؛ از طرفی همون طور که گفتیم شبکه اجتماعی اینستاگرام این قابلیت یعنی استفاده از فرمت گیف به استوری خودش اضافه کرده و شما می تونید از این پس در استوری های خودتون از این فرمت استفاده کنید

جهت ارسال گیف در استوری اینستاگرام به روش زیر عمل کنید :

  • اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کرده و آن را اجرا کنید  و مثل همیشه اقدام به ارسال یک استوری کنید. بدین منظور آیکون دوربین گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس و عکس مورد نظرتان را ضبط کنید.
  • آیکون “استیکر” موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • این آیکون در عکس فوق و سمت چپ نشان داده شده است.
  • حال گزینه GIF را انتخاب نمایید.

مشاهده خواهید کرد که قابلیت جستجوی فایل GIF گیف نمایان می‌شود. هر موضوعی که به دنبال آن هستید را تایپ نمایید تا تصاویر متحرک یا گیف مرتبط با آن نمایان شوند. برای مثال با تایپ کلمه “Love” تصاویر متحرک یا گیف های عاشقانه نمایان می‌شوند. به همین سادگی قادر به ارسال گیف در استوری اینستاگرام (GIF) خواهید بود.پس از خواندن مطالب فوق بهتر است بدانید یکی از جالب ترین امکانات استوری نظر سنجی چند گزینه ای اینستاگرام می باشد که به شما پیشنهاد می کنم چنانچه در برنامه اینستاگرام اکتیو هستید و دوست دارید استوری های جذابی داشته باشید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می دهیم .

منبع مطلب  ارسال گیف در استوری اینستاگرام

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش ارسال گیف در استوری اینستاگرام

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

  • ۹۸/۰۷/۱۸
  • دکتر کامپیوتر

اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی