سلام دوستان با یکی دیگر از مقالات اموزشی باز کردن گوشی در خدمت شما هستیم اما در این مقاله “باز کردن قفل گوشی های سامسونگ” می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه گوشی سامسونگ خود را باز کنید . در این مقاله دو روش کاربردی به شما آموزش خواهیم داد که گوشی قفل  شده خود را خودتان باز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره باز کردن قفل گوشی اندروید

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل


روش اول : استفاده از سرویس پیدا کردن موبایل سامسونگ

شما با مراجعه به وب سایت سامسونگ میتوانید به راحتی گوشی سامسونگ خود را باز کنید . ما به شما توضیح خواهیم داد که چگونه از این سرویس استفاده کنید. شما با هر مرورگری که در دسترس دارید، وارد این صفحه سایت سامسونگ شوید ، و بر روی گزینه یافتن گوشی من کلیک کنید و پس از انجام این کار صفحه ای به شما نمایش میدهد که شما باید بر روی گزینه آبی رنگ Sign in کلیک کنید.

پس از انجام این مرحله شما باید وارد حساب کاربری سامسونگ خود شوید و یا با استفاده از حساب کاربری گوگل که در گوشی قفل شده فعال است وارد شوید. (اگر با گوشی قفل شده به حساب کاربری گوگل و سامسونگ متصل نیستید این روش برای شما امکان پزیر نیست و باید روش دوم را انجام دهید.) پس از وارد شدن بر روی گزینه قفل صفحه نمایش من (Lock my screen) در سمت چپ صفحه نمایش کلیک کنید.در کادر اول، رمز جدیدی را وارد کنید بر روی دکمه قفل که در انتهای صفحه مشاهده می‌کنید، کلیک کنید پس از چند دقیقه پسوورد جدیدی که وارد کرده‌اید را برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ خود استفاده کنید.اگر با این روش نتوانستید قفل گوشی خود را باز کنید روش دوم را انجام دهید.


روش دوم : ریست گوشی سامسونگ

روش دیگری هم که برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ استفاده میشود ریست گوشی است که ما در اینجا روش انجام آن را به شما توضیح میدهیم شما باید با استفاده از دکمه ی پاور گوشی خود را خاموش نمایید.و مراحل زیر را انجام دهید.

۱-در این مرحله دکمه ی بالای صدا، دکمه ی Power و دکمه ی منو یا Home را هم زمان با هم بگیرید ، تا زمانی که گوشی در حالت ویبره قرار گیرد و لوگوی سامسونگ به نمایش در آید.مانند تصویر زیر

باز کردن قفل گوشی های سامسونگ

۲-در این مرحله گوشی شما bot می شود. پس از انجام شدن این مرحله گزینه ی “Wipe data / Factory reset” را انتخاب کنید.شما با استفاده از دکمه های بالا و پایین صدا بر روی گزینه Wipe data / Factory reset رفته و با استفاده از دکمه پاور برای انتخاب کردن آن استفاده کنید.

باز کردن قفل گوشی های سامسونگ

۳-در این مرحله باید بر روی گزینه ی “Delete all user data” کلیک کرده و اجازه دهید فرایند ریست فکتوری انجام شود.پس از انجام این مرحله و پس از اتمام ریست فکتوری، با انتخاب گزینه ی ‘Reboot system now” گوشی شما تازه می شود و به تنظیمات کارخانه بر می گردد و پسوردی دیگر روی گوشی موجود نیست . اگر با روش فوق نتوانستید قفل گوشی خود را باز کنید. ما به شما پیشنهاد میکنیم که با نرم افزار نرم افزار dr.fone toolkit – Android Data Eraser اقدام کنید که در مقاله باز کردن قفل گوشی اندروید توضیح داده شده است.

منبع: الو رایانه کمک